Perspectiva noastră e ca în doi ani să demarăm construcţia şi durează circa 15 luni", a declarat preşedintele companiei, Nicolae Petrov, informează Mediafax. Unitatea de întreţinere va putea găzdui simultan patru avioane de dimensiuni mari, de tip Airbus şi Boeing. "Activitatea de întreţinere este un business separat, pentru care putem să ne asociem şi cu alţi jucători, dar momentan nu avem o decizie", a spus Petrov.
În prezent, Carpatair deţine pe Aeroportul din Timişoara un hangar care asigură întreţinerea pentru flota proprie. Capacitatea acestuia este de două avioane, iar Carpatair negociază în prezent cu compania Darwin Airline pentru asigurarea activităţii de întreţinere a flotei operatorului elveţian.
În primele 10 luni, operatorul a transportat aproximativ 500.000 de pasageri, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, şi estimează că pe tot anul va transporta 600.000 de călători, mai mult cu 5% faţă de 2010.
Totodată, Petrov preconizează că cifra de afaceri se va majora în acest an cu 5%, însă compania nu va obţine profit. "Anul 2011 nu va fi pe profit şi cauza principală este concurenţa neloială şi subvenţionată a competitorului nostru (Wizz Air - n.r.) şi de aceea am depus plângere la Comisia Europeană împotriva Aeroportului din Timişoara, care oferă ajutor de stat ilegal companiei concurente", a afirmat Petrov.
sursa: curierulnational.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comenteaza..