Separarea fluxurilor N/S – E/V se va realiza printr-un pasaj subteran pe strada Vasile Parvan cu lungimea de 583 metri, din care 111 metri reprezinta zona acoperita a pasajului. Proiectul se desfasoara intre intersectia B-dul Vasile Parvan cu strazile Traian Lalescu si strada Delfinului si are o lungime de 885 m. Gabaritul de circulatie in pasaj va fi de 5 metri.
Pentru rezolvarea circulatiei masinilor pentru celelalte relatii existente se vor construi bretele de racordare cu strazile adiacente. S-au prevazut bretele alcatuite din 2 benzi de circulatie pe sens de 3,5 metri latime. Partea carosabila este incadrata de zona verde si trotuare care pastreaza configuratia existenta in zonele adiacente. Zona giratiei existente a fost regandita si reorganizata astfel incat sa permita o mai buna circulatie si selectare a vehiculelor pe directiile dorite.
S-a prevazut realizarea unei largiri in partea dreapta a b-dului Michelangelo prin realizarea a patru benzi de circulatie pentru preselectarea accesului in intersectie. Toate accesele dispun de benzi dedicate virajelor la stanga. Virajele la dreapta sunt scoase de sub semafor si se executa prin bretele delimitate de insule de dirijare a circulatiei.
sursa: opiniatimisoarei.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comenteaza..