"Publicitatea în spaţiile metroului se realizează prin intermediul unor contracte de asociere pe care Metrorex le are încheiate cu firme specializate. În cadrul acestor contracte, Metrorex încasează procent din veniturile realizate", au declarat, pentru capital.ro, reprezentanții companiei de metrou.
În prezent, sunt în vigoare contracte de asociere pentru publicitate semnate cu firmele Betacons Outdoor Company (semnat în 2003), Sindomet Servcom (încheiat în 2007), Lemon Design (semnat în 2004) și Spectacular OOH & Printing (contract încheiat în 2011).
Doar din publicitate, Metrorex încasează anual peste 3 milioane de lei. În 2010, panourile publicitare au crescut veniturile companiei de metrou 3,08 milioane de lei. în primele zece luni ale lui 2011, banii încasați de Metrorex exploatând pereții stațiilor și pe cei ai trenurilor au ajuns la 2,66 milioane de lei.
sursa: EVZ.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comenteaza..